Renault CAPTUR E-TECH Plug-In ladattava hybridi. Nyt huippuedullinen rahoitus 0%+kulut*!

RENAULT Captur Intens Plug-In hybridi – 31.990 eur!

Nyt huippuedullisella rahoituksella 0%+kulut*!

*Rahoitusesimerkki: TCe 90 Zen 18 590 € (sis. toimituskulut 600 €), vaihtoauto/käsiraha 3 000 €, rahoitettava osuus 15 780 € (sis. perustamiskulun 190 €), rahoitusaika max. 72 kk, käsittelymaksu 9 € /erä, korko 0 %, kk-erä 189 €. Poikkeava viimeinen erä 3 000 €. Todellinen vuosikorko 1,48 %. Luoton ja luottokustannusten yhteissumma 16 428 €. Auton todellinen luottohinta yhteensä 19 428 €. KK-erä ilman käsirahaa 231,25.  Rahoituksen tarjoaa DNB Auto Finance Oy, Urho Kekkosen katu 7B, 00100 Helsinki. Rahoitus edellyttää myönteisen luottopäätöksen sekä rahoitus- ja kaskovakuutuksen. Tarjous voimassa 31.12.2021 mennessä rekisteröitäviin Renault henkilöautoihin. 

Renault Capturissa kaikki on uutta. Aiempaa huomattavasti kookkaampi Captur on tehty uudelle perusrakenteelle. Renault esitteli Capturin kompaktien katumaasturien luokkaan vuonna 2013, jolloin se nousi heti suureen suosioon. Captur on luokkansa eniten myyty automalli kotimaansa Ranskan lisäksi koko Euroopassa. Vuodesta 2015 lähtien Captureita on rekisteröity joka vuosi yli 220 000 kappaletta ja sen kokonaismyynti on ylittänyt jo 1,5 miljoonaa autoa.

Brysselin autonäyttelyssä esiteltiin tammikuussa 2020 Captur E-TECH Plug-in, joka on tämän autoluokan ensimmäinen lataushybridi. 1,6-litraisen bensiinimoottorilla, kahdellä sähkömoottorilla ja innovatiivisella vaihteistolla varusteltu Captur E-Tech Plug-in lataushybridi saapuu Suomen markkinoille arviolta syksyllä. Clio E-Tech Hybridin tapaan Captur E-Tech Plug-in lähtee aina liikkeelle vaivattomasti sähkömoottorin voimalla ja käynnistää sitten tarpeen tullen bensiinimoottorin.

Capturin lataushybridissä ajoakun energiasisältö on 9,8 kWh, joka riittää 45 kilometrin ajoon sähköllä WLTP-testin yhdistetyssä ajossa. Kaupunkiajossa WLTP-testin mukainen toimintamatka on noin 65 km. Ajoakun latausjärjestelmässä on hyödynnetty Renaultin tekemää kehitystyötä Formula 1:ä varten sekä pitkää kokemusta sähköautoista. Näin itselataava järjestelmä saa hyödynnettyä hidastuksien liike-energian mahdollisimman tehokkaasti akun lataamiseen. Akun saa ladattua myös maadoitetusta kotipistokkeesta ja sähköauton latausasemalla.

Autotalo Pelttari, Pori

Jä­tä yh­tey­den­ot­to­pyyn­tö, niin o­tam­me si­nuun yh­teyt­tä mah­dol­li­sim­man pi­an.