Skip to content

Täysin uusi Renault Clio! Varustetason korotus ja talvirenkaat 0 eur! Etusi jopa 2700 euroa!

Täysin uusi Renault Clio esittelyssä ja koeajettavissa Porin ja Raision liikkeissämme! Kaupan päälle nyt varustetason korotus ja talvirenkaat! Etusi jopa 2700 euroa*!

*esim. varustetason korotus Zen -> Intens o eur ja talvirenkaat 0 eur.

Etu voimassa 30.4.2020 asti.

UUSI Clio edullisesti osamaksurahoituksella, alkaen vain 119 euroa/kk*! Kysy lisää myynnistämme!

*Rahoitusesimerkkilaskelma: Renault Clio Zen TCe100, auton hinta 16.990 (sis tk). Käsiraha 4 000 €, perustamismaksu 250 €, sopimusaika 72 kk, kuukausierä 118,70 €, luoton määrä yht. 13 240 €, viimeinen suurempi erä 6 796 €. Kuukausierä sisältää koron 1,99% ja käsittelymaksun 11 eur/lasku. Luottokustannukset yhteensä 2 244,96 €, luoton ja luottokustannusten yhteismäärä 15 484,96 €, todellinen vuosikorko 3,80%. Edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen ja kaskovakuutuksen. Palvelun tuottaa OP Yrityspankki Oyj, Gebhardinaukio 1, 00510 HELSINKI. Tarjous voimassa 30.4.2020 asti.

Renault Clion viides sukupolvi jatkaa upealla tavalla vuonna 1990 alkanutta tarinaa. Vaikka uutuuden linjoissa on paljon tuttua, Clio on kokonaan uusi. Täysin uusi perusrakenne muodostaa lähtökohdan, jolle on asennettu aiempaa tehokkaammat moottorit. Sisustuksen materiaalit ja varustelu on nostettu paljon korkeammalle tasolle kuin ennen.

Lähes kolmenkymmenen vuoden kokemuksella

Vuodesta 1990 alkaen on myyty jo yli 15 miljoonaa Renault Clioa ja vuodesta 2012 sen rekisteröinnit ovat lisääntyneet koko ajan. Kotimaassaan Ranskassa Clio on autoilijoiden ylivoimainen suosikki, minkä lisäksi se on ollut vuodesta 2013 lähtien luokkansa ykkönen myös Euroopassa.

Aivan uusi perusrakenne

Renault-Nissan Allianssi ottaa käyttöön CMF-B (Common Module Family) -perusrakenteen ensimmäiseksi uudessa Cliossa. Sitä on kehitetty viiden vuoden ajan ja edelliseen Clioon verrattuna 85 prosenttia osista on uusia.

Renault haluaa ottaa ympäristön entistä paremmin huomioon, mikä tarkoittaa kulutuksen ja päästöjen alentamista. Yksi parhaista keinoista päästä tuohon tavoitteeseen on pudottaa auton painoa. Niinpä uusi Clio on 50 kiloa aiempaa kevyempi. Toimivat ilmanohjaimet, tarkasti suunnitellut korin muodot ja esimerkiksi tasainen pohja pienentävät ilmanvastusta, joka parantaa polttoainetaloutta ja alentaa päästöjä.

Perusrakenne on myös aiempaa lujempi ja jäykempi, millä parannetaan ajo-ominaisuuksia ja mukavuutta. Muutoksia on tehty muun muassa ohjaukseen joka on aiempaa nopeampi ja samalla kääntöympyrää on pienennetty. Mukavuutta on lisätty optimoimalla joustovaroja ja alentamalla melutasoa tuulilasin ääntä eristävällä kalvolla, ovien ja ikkunoiden kaksoistiivisteillä ja monella muulla tavalla.

Uudella Cliolla uudet tilat

Renaultin suunnittelijat ovat tehneet taitavaa työtä, sillä 4,05 metrin pituinen ja 1,798 metrin levyinen kori on hivenen (12 mm) lyhyempi kuin ennen. Korkeutta on 1,44 metriä eli kori on matalampi, millä on alennettu ilmanvastusta. Pienemmistä ulkomitoista huolimatta tilaa on aiempaa enemmän niin matkustajille kuin heidän tavaroilleen. Tavaratila on peräti 391 litraa ja on muodoltaan erittäin järkevä ja samaa luokkaa kuin pykälää suuremmissa autoissa. Kun takaistuin ei ole käytössä, tavaratilan voi kasvattaa 1,091 kuutiometrin kokoiseksi.

Jä­tä yh­tey­den­ot­to­pyyn­tö, niin o­tam­me si­nuun yh­teyt­tä mah­dol­li­sim­man pi­an.